حسرت
دل نــــــــــــوشــــــــــته
بودن من بی مخاطب است!!! امانوشته هایم همه برای تنهایی های کسانی است که مثل من هستند!


حسرت


چیزی نیست که من بخورم


حسرت


اون چیزیه که به دلت میذارم …



نظرات شما عزیزان:

یه دوست
ساعت19:19---26 آبان 1393

زندگی رویا نیست، زندگی زیباییست

می توان بر درختی تهی از بار، زدن پیوندی

می توان در دل این مزرعه ی خشک و تهی بذری ریخت

می توان از میان فاصله ها را برداشت

دل من با دل تو

هر دو بیزار از این فاصله هاست!


شیدا
ساعت1:01---15 آبان 1393

خدایا خواستم بگویم تنهایم ،
اما نگاه پر مهرت مرا شرمگین کرد
چه کسی بهتر از تو ؟


یه دوست
ساعت16:13---20 مهر 1393
هــر روز یـواشـکی تـوی شـیـشـه ی سـرد مـانـیـتـور ،
بـه عـکـسِ پـروفـایـلِـت زل مـیـزنــمو
سیگــ ــآری روشـن میکــنم
آروم تــوی دلــم مـیـگـَم :
بی معرفت هنوزم دوسِت دارم


ghazal
ساعت14:18---15 مهر 1393
اسمِ بازیِ من و خدا زندگی ست

هیچ چیز، مثلِ بازیِ قشنگِ ما عجیب نیست

بازی ای که ساده است و سخت،

مثلِ بازیِ بهار با درخت

با خدا طرف شدن کارِ مشکلی ست،

زندگی

بازیِ خدا و یک عروسکِ گِلی ست!


ghazal
ساعت17:39---11 مهر 1393

گمان می برم که اگر خداوند
صد هزار گونه خنده می آفرید
اما رسمِ اشک ریختن را نمی آموخت،
قلب حتی تابِ دَه روز تپیدن را هم نمی آورد!


ghazal
ساعت21:34---8 مهر 1393
آخ روزگـــــار...

آنقــدر زیـر آوار مصیبـت هــایت لهــــم کـــردی کــه اکــنون...

جـهانیـــان کــه هیـچ؛خـــدا هــم کــه مــرا دیــد ...

بغضـش گــرفت...!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







- - - - - - -