پروردگارا
دل نــــــــــــوشــــــــــته
بودن من بی مخاطب است!!! امانوشته هایم همه برای تنهایی های کسانی است که مثل من هستند!


ببخشم کسانی را که هر چه خواستند

 

با من با دلم با احساسم کردند

 

ومرا در دوردست خودم تنها گذاردند

 

و من امروز به پایان خودم نزدیکم...

 

 پروردگارا به من بیاموز در این فر صت حیاتم آهی نکشم

 

برای کسانی که دلم را شکستند



نظرات شما عزیزان:

شیدا
ساعت21:07---16 مهر 1393
اگر هیچوقت بعد از هر لبخندی خدا را شکر نمیکنید

حقی نخواهید داشت بعد از هر اشکی از او گله مند باشید


مونا و محمد
ساعت13:49---2 شهريور 1393


میخندم همانند یک دلقک برای غم هایم......

چه فرقي مي كند.. در سيرك يا در خانه؟!! خنده ات كه تلخ باشد، دلت كــه خون باشد، تو هم دلقكي..!!


sima
ساعت21:13---1 شهريور 1393
linki aje mamnon omade vebam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







- - - - - -