اگه پرسید
دل نــــــــــــوشــــــــــته
بودن من بی مخاطب است!!! امانوشته هایم همه برای تنهایی های کسانی است که مثل من هستند!


اگه پرسید ازت هنوز تو فکر

 

میبخند و بش بگو یه تجربه بودم همین



اگه پرسید تاحالا واسه من گریه کردی؟ 

 

بگو نه ولی بگو گریه کردم که برگردی



حواست نیست به این حالی که من دارم 

 

حواست نیست که من چقدر دوست دارم



حواست نیست همش گریه شده کارم 

 

نفهمیدی من اونم که تورو تنهات نمیزارم



بهش نگو یه سال و ما باهم زندگی کردیم 

 

نگو یه روز نبودم یه عمر گریه میکردی



بهش نگو که گفتی زندگی بی من نمیشه

 

قسم خوردی بمونی تا همیشههههه



حواست نیست چقدر خراب و داغونم 

 

بدون تو تک و تنها نمیتونم



چرا انقدر کنار اون تو آرومی 

 

نگو از گریه هام چیزی نمیدونیییییییییی



حواست نیست به این حالی که من دارم 

 

حواست نیست که من چقدر دوست دارم



حواست نیست همش گریه شده کارم 

 

نفهمیدی من اونم که تورو تنهات نمیزارم



بهش نگو یه سال و ما باهم زندگی کردیم

 

نگو یه روز نبودم یه عمر گریه میکردی

 

بهش نگو که گفتی زندگی بی من نمیشه

 

قسم خوردی بمونی تا همیشههههه

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

دخی بی اعصاب ♥♥
ساعت20:35---17 تير 1393
سلام وبلگتـــــــــــ عالیه
مطالبشم خیلی قشنگن
موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







- - - - - - - - - - - - - - -